ვალენსია-ბარსელონა 2-3

ვალენსია-ბარსელონა 2-3

  ვალენსია (4-4-2) ბარსელონა (3-5-2)
სილესენი, კორეია, პაულისტა, გილამონი, გაია, ვასი, რაჩიჩი, სოლერი, ლატო, გომესი, გუედეში ტერ შტეგენი, არაუხო, პიკე, ლანგლე, დესტი, ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, ალბა, მესი, გრიზმანი
დომენეკი, ბლანკო, ჩერიშევი, დიაკაბი, ფერუ, გამეირო, ლი, მანგალა, მუსა, ოლივა, პიჩინი, ვალიეხო ნეტუ, ტენასი, პანიჩი, დემბელე, პუჩი, ტრინკაუ, ფერნანდესი, რობერტო, უმტიტი, ფირპო, მორიბა, მინგესა
ხავი გრასია რონალდ კუმანი
1-0 პაულისტა 50, 1-1 მესი 57, 1-2 გრიზმანი 63, 1-3 მესი 69, 2-3 სოლერი 83

ლატო - დიაკაბი 64

გილამონი - გამეირო 79

რაჩიჩი - ოლივა 79

პედრი - მორიბა 75

დესტი - რობერტო 75

რაჩიჩი 35, ლატო 56

ტერ შტეგენი 65
მესტალია
ხოსე მარია სანჩეს მარტინესი
ბრეითუეიტი, კოუტინიო, ფატი
სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws


სტატისტიკა
32% ბურთის ფლობა 68%
9 დარტყმა 14
4 ზუსტი დარტყმა 7
363 პასი 778
81% პასის სიზუსტე 90%
2 გაფრთხილება 1
3 თამაშგარე 1
2 კუთხური 1
33 მოგებული ორთაბრძოლა 41

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 109 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #109 3 მაისი 2021 14:01
    0
    ამ უბედურმა რაზე მიიღო ყვითელი ვერ გავიგე, ის ცენტრიდან გატანილი არ ეყოფოდა? თუმცა დარტყმა 25 მეტრიდან იყო.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #108 3 მაისი 2021 02:08
    0
    ციტატა: Clever liar
    ციტატა: დიადი ვალვერდე
    ბურთი ერთი საათი რო მოფრინავს ჰაერში ხან აქეთ უხვევს ხან იქით რას გაუგებ ამ ბურთს რა მეკარის ბრალია ხო ესეა?

    მასეა :D რონალდინიომ რო გაუტანა სიმენს რიოდან, მცველის ბრალი არ იყო მაშინაც ეგ ბურთი? რას წააქცია რონალდო ვაბშე რაუნდოდა

    ციტატა: დიადი ვალვერდე
    😐😐😐 ვააა ტერშტეგენს რას გადაეკიდეთ მართალია 40 მეტრიდან გაუშვა გოლი მაგრამ რა მისი ბრალია თუ მცველმა მიცა უფლება თსვისუფლად დარტყმის..რა ხალხია ცოტა იაზროვნეთ🙂🙂🙂

    ეგაა კაპიტანი რო გვყავს ჩუქჩა თორე მიაძახე საით დაიიკაოს პოზიცია სანამ ბურთი კარამდე მიფრინდება ხო შეიძლება?

    ეგეც მესის დააბრალეთ მცველები სად იყვნენ ამხელა დერეფანი რო მისცეს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #107 3 მაისი 2021 01:47
    2
    ციტატა: antonio
    პირველი ტაიმის მერე არც მეგონა რო მოვიგებდით ხუთი ბურთის გატანას მითუმეტეს ვერ წარმოვიდგენდი. მოწინააღმდეგე ორ ეშელონად რო დგას დაცვაში არც გარემარბი გვყავს და არც განაპირა მცველი ერთი ერთზე კაცი რო მოატყუოს და დაცვა გაწელოს (მესი კაი ხანია გარემარბი აღარაა) არც ცხრიანი ჩაწოდებებზე რო იყოს სახიფათო (დე იონგის შერბენები არაა საკმარისი) და არც ვინმე საჯარიმოს გარედან რო გაისვრის ზუსტად და ძლიერად თუნდაც რიკოშეტის ან არეკვლილ ბურთზე დამატების იმედად ამ გუნდს მწვერვალზე ისევ ასვლა არ შეუძლია გაძლიერების გარეშე

    100%
    ფანი [?]
    #106 3 მაისი 2021 01:44
    1
    ციტატა: დიადი ვალვერდე
    ბურთი ერთი საათი რო მოფრინავს ჰაერში ხან აქეთ უხვევს ხან იქით რას გაუგებ ამ ბურთს რა მეკარის ბრალია ხო ესეა?

    მასეა :D რონალდინიომ რო გაუტანა სიმენს რიოდან, მცველის ბრალი არ იყო მაშინაც ეგ ბურთი? რას წააქცია რონალდო ვაბშე რაუნდოდა

    ციტატა: დიადი ვალვერდე
    😐😐😐 ვააა ტერშტეგენს რას გადაეკიდეთ მართალია 40 მეტრიდან გაუშვა გოლი მაგრამ რა მისი ბრალია თუ მცველმა მიცა უფლება თსვისუფლად დარტყმის..რა ხალხია ცოტა იაზროვნეთ🙂🙂🙂

    ეგაა კაპიტანი რო გვყავს ჩუქჩა თორე მიაძახე საით დაიიკაოს პოზიცია სანამ ბურთი კარამდე მიფრინდება ხო შეიძლება?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #105 3 მაისი 2021 01:37
    2
    მიაბლოკეს ძლივს იმენა ტვინი გაბურღა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #104 3 მაისი 2021 01:36
    0
    ციტატა: დიადი ვალვერდე
    ციტატა: Nini
    ციტატა: დიადი ვალვერდე
    😐😐😐 ვააა ტერშტეგენს რას გადაეკიდეთ მართალია 40 მეტრიდან გაუშვა გოლი მაგრამ რა მისი ბრალია თუ მცველმა მიცა უფლება თსვისუფლად დარტყმის..რა ხალხია ცოტა იაზროვნეთ🙂🙂🙂

    არა ეგრევე მეკარეს უნდა დაბრალდეს.

    🙂🙂🙂 ბურთი ერთი საათი რო მოფრინავს ჰაერში ხან აქეთ უხვევს ხან იქით რას გაუგებ ამ ბურთს რა მეკარის ბრალია ხო ესეა?🙂

    ვინც ამბობს რომ მეკარის ბრალია ექიმთან მისვლა შემიძლია ვურჩიო თვალის.
    წევრი [?]
    #103 3 მაისი 2021 01:28
    0
    ციტატა: Nini
    ციტატა: დიადი ვალვერდე
    😐😐😐 ვააა ტერშტეგენს რას გადაეკიდეთ მართალია 40 მეტრიდან გაუშვა გოლი მაგრამ რა მისი ბრალია თუ მცველმა მიცა უფლება თსვისუფლად დარტყმის..რა ხალხია ცოტა იაზროვნეთ🙂🙂🙂

    არა ეგრევე მეკარეს უნდა დაბრალდეს.

    🙂🙂🙂 ბურთი ერთი საათი რო მოფრინავს ჰაერში ხან აქეთ უხვევს ხან იქით რას გაუგებ ამ ბურთს რა მეკარის ბრალია ხო ესეა?🙂
    წევრი [?]
    #102 3 მაისი 2021 01:24
    0
    ციტატა: MALUMA
    ქამბექიი

    აუუ შენ მაგარი ძმახარ....
    ფანი [?]
    #101 3 მაისი 2021 01:23
    0
    ციტატა: დიადი ვალვერდე
    😐😐😐 ვააა ტერშტეგენს რას გადაეკიდეთ მართალია 40 მეტრიდან გაუშვა გოლი მაგრამ რა მისი ბრალია თუ მცველმა მიცა უფლება თსვისუფლად დარტყმის..რა ხალხია ცოტა იაზროვნეთ🙂🙂🙂

    არა ეგრევე მეკარეს უნდა დაბრალდეს.
    ფანი [?]
    #100 3 მაისი 2021 01:19
    0
    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: ♛BaRcElOnA♛
    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: ♛BaRcElOnA♛
    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: ♛BaRcElOnA♛
    ციტატა: Nini
    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: Nini
    ციტატა: MALUMA
    პრიკოლი: 65 წუთზე შტეგენმა ყვითელი მიიღო დროის გაყვანის გამო! ამაზე გამო***ბული მეკარე მეორე რთული სანახავია 💩😂

    აუ შენ ოღონდ ტერ შტეგენმა შეცდომა დაუშვას და ძალიან ბედნიერი ხარ იმ დღეს ვითომ სხვა უშეცდომო იყოს.

    კი არ მიხარია უბრალოდ ისეთი რამ გააკეთა რომ მაგას ლა ლიგის ჭ კლასის გუნდის მეკარეც მაგალითად ეიბარის არ იზამს xD

    სამაგიეროდ ტერ შტეგენის შემთხვევაში სიტყვით გამოსვლა არ გავიწყდება და გეშლება.

    ტერ შტეგენია ერთადერთი (მესის შემდეგ)ვისაც ყველაზე ნაკლებად გააკრიტიკებ არვიცი მეც ბევრჯერ შემხვედრია შენი კომენტარი სადაც მაგრა დაგიჯვია ხოდა რამე დაგიშავა თუ როჟაზე არ მოგწონს? მშვენიერი ბიჭია წესით როჟის გამო არ უნდა დაგეწუნებია :დდდდდდდ ხოდა ხუმრობა იქეთ იყოს და თუ მართლა ფეხბურთს უყურებ და არა მარტო ბარსას თამაშებს აიი რა პონტში ლანძღავ ამბიჭს???? სეზონის საუკეთესო სეივებს აკეთებს ტიპი და ისეთ ბურთებს იღებს რო რავიი აი მკვდარბურთებს და ეგ ადამიანი ბარსას ისტორიაში საუკეთესო მეკარედაც კი შეიძლება შეირაცხოს ნუ ვალდესს მე ბევრად მირჩევნია და აი სხვები ნაღდად არ ვიცი არ მინახავს და არც დავინტერესებულვარ ანუ შეიძლება ვინმე არის :დ მაგრამ ეგ ადამიანი არის საოცრება და ეს ფაქტია და ძაან ბევრჯერ დაამტკიცა აი ყვითელის გამო გამოკიდება კიდე არასწორიაა ეგრე არც მესის საქციელი იყო ბევრჯერ სწორი შეიძლება მაგრამ ეგ არ აკნინებს მესის და არვიცი ძაან მიკვირს უბრალოდ აი რატოო რადაგიშავა :დ

    ვისთან იღებს მაგარ ბურთებს ლა ლიგის ჭ კლასის გუნდებთან? უესკასზტან ეიბართან ვაიადოლიდთან ოსასუნასთან ალავესთან? ფეხებზე არ მკიდია მაგის სეივები უმნიშვნელო მატჩებში სადაც ასაღები იყო იქ ვერ იღებს 6 წელია უკვე!

    რომელი უმნიშვნელოვანესი ბურთი არ აიღოოო ?????? ატლეტიკოსთან 2016 წელს საერთოდ არაფერს შუაში არ იყო ტერ შტეგენი 1/4 ფინალში რო გამოგვაგდეს მერეეეე მეორეწელს 2017 შიი პესეჟეს განმეორებითში რა ბურთები აიღო ძმურად უყურე თამაშს ???? რომ არა ტერ შტეგენი არშედგებოდა ეგ ქამბექიი მერე იუვესთანაც არაფერი მაგის დანაშაული არ იყო 2018 წელს რომასთან რავიი აი პირველი თამაში ისე მარტივად მოუგო რომას ბარსამ შემეცოდაა უბრალოდ და განმეორებითზე ტერ შტეგენმა კიარა გუნდმა ჩაიჯვააა მანდაც 2019 წელს ლივერპულთან კუთხური ძაან სწრაფად მოაწოდა არნოლდმა და დიდად არ არის და საერთოდაც მაგ თამაშში ყველაზე ნაკლებად ეგ არის დამნაშავე უბრალოდ გუნდი რა საზიზღარ ფეხბურთს თამაშობდა უყურე მაინც ? 2020 ში ბაიერნთან მთელი ბარსელონა იხმარეს მაგის ჩათვლით და ეგ ყველას ბრალი იყო და პესეჟესთან კიდევ რავი მეკარეა ნუ მესი ხოარ არის ? და უესკები და ეიბარებიო რო იძახი ერთი ჩაუჯექი ძმაო ლა ლიგას და რაბურთები გადის და ვინების კარში ნახე კურტუას რა ბურთი აყლაპეს 2 თვის უკან ეგეც ნახე და ზოგადად ლა ლიგის გუნდებს ეგრე ყურში ნუ კიდებ ხელს ბუნებრივია ფეხბურთელს ლალიგის გუნდებთან უფრო მეტი სეივი რომ

    ატლეტიკოსთან პირველი გოლი გაიხსენე კამპ ნოუზე დირკაში გაუტანეს როგორც გრანადას ფორვარდმა ხუთშაბათს მეკარეს დირკა რომ გაგდის გოლი არის მეკარის ბრალი სულ რომ 5 მეტრიდან გირტყამდეს! კურტუას რომ დავცინოდით ადრე გახსოვთ დირკაში რომ უტანდა ყცელა ახლა შტეგენია მაგ სიტუაციაში xD

    შენ თუ ძმაო ეგრე გამოკიდება იცი და საღოლ :დდდ კასილასს ობლაკს ნოიერს ალისონს დე ხეას კურტუას ბუფონს!! და კიდევ უამრავ მაღალი დონის მეკარეს შეცდომებიაქვს ნაშვები ნუ რავი :დდ ალისონმა ლანგრით მიართვა სიტის ამსეზონში მოგება ისეთები აკეთა ხოდა ლივერპულმა რა ქნას ადგეს და გაყიდოს? რაა ლოგიკაა ძმაოო ყველა უშვებს შეცდომებს საბედისწერო შეცდომა ნამდვილად არ დაუშვია მაგ კაცს და რახან ატლეტიკოსთან თამაში გაიხსენე მაგ სეზონში გუნდი გადაიწვააა ფიზიკურად არ ყავდა ბარსას სათადარიგოთა ხალხი!ტიპებს სკამზე მუნირები სანდრო რამირეზები და მატიეუები ესვათ და იმ სეზონში 1/4 ფინალში გადაიწვა გუნდი !! ფიზიკურად ვეღარ გაქაჩეს და რავი ძმაოო ტერ შტეგენის ბრალი მანდ არაფერია :დდ კიბატონო შეცდომა მესმის დაუშვა მაგრამ ყველა ნაკლები დამნაშავე მაინც ეგ არის

    აქ ერთმა იუზერმა მანახა ობლაკის შეცდომა 2016 წელს ვიდეო ვუყურე და ვაღიარებ იყო ხოდა მაგის შემდეგ ობლაკს შეხდომა არ დაუშვია თუ უტანენ არის 99.9% აუღებელი და 4-0 რომ წააგო ბაიერნთან ატლეტიკომ მაშინ არ ყავდა მაგარი დაცვის ხაზი? ან 2015 ვინც ყავდა ბარსას და ესპანეზტის სუპერ თასის გარდა ყველაფერი რომ მოიგო იგივე ჰყავდა 2016შიც მაგრამ UCL ატლეტიკომ გაგვაგდო 2015 ანუ დაცვა მაგარი გვყავდა და 2016 აღარ ვარგოდა? 2015 ბილბაოსთან სუპერ თასი 4-0 შტეგენს ცენტრიდან რომ გაუტანეს და განმეორებით თამაშში ენრიკემ ბრავო რომ დააყენა ეგ ვისი ბრალი იყო დაცვის? თუ ახლა ენრიკე არ ვარგა მწვღთნელად? ენრიკეს ვერ ვაპატიებ პირველ მატჩში ბრავო რომ არ დააყენა ვალვერდეს სუარესის გაყვანას ლივერპულთან კამპ ნოუზე და მესის განაცხადს მიღმა დატოვებას ლევანტესთან 5 გოლს ლევანტე რომ გაგიტანს ლა ლიგის ჭ კლასის გუნდი რაღა საუკეთესოობაზეა საუბარი?!

    მეკარე რომელიც პენლებს თითქმის ვერასდროს ვერ იღებს ეგ დიდი ნაკლია(ობლაზკე მაქვს საუბარი) და ნოიერს ცენტრიდან იმდენიაქვს ნაყლაპი ტერ შტეგენს არ დაესიზმრება
    წევრი [?]
    #99 3 მაისი 2021 01:15
    1
    😐😐😐 ვააა ტერშტეგენს რას გადაეკიდეთ მართალია 40 მეტრიდან გაუშვა გოლი მაგრამ რა მისი ბრალია თუ მცველმა მიცა უფლება თსვისუფლად დარტყმის..რა ხალხია ცოტა იაზროვნეთ🙂🙂🙂
    ფანი [?]
    #98 3 მაისი 2021 01:14
    2
    ნეტა შტეგენი იყოს მხოლოდ ბარსას პრობლემა და თუ ერთხელ მაინც დავიწუწუნო კუმანზე მე ვიყო უსამან ლენგლევიჩ არბელოა
    ფანი [?]
    #97 3 მაისი 2021 01:11
    0
    და კიდე ამ ბარსელონასი ვეღარ გამიგია სახლში აგებ ჭიჭვეიშვილთან და გასვლაზე ვალენსიას უგებ მარტო 1 ტაიმით😏😏😏 იმედია დანარჩენ 4 მოიგებენ და 1 რეალი გატეხავს სადმე..
    მაგრამ შევე....ცი ამნაირ ჩემპიონობას თუ აიღებენ თას
    ფანი [?]
    #96 3 მაისი 2021 01:11
    0
    ატლესთან თამაში 8ში გვაქვს და რელას 9ში სევილიასთან. ზაკონ პოდლასწი ზუსტად ამას ქვია :)) ჯერ იმათ ეთამაშათ და იმის მიხედვით განწყობა მაინც გვექნებოდა შექმნილი წინასწარ სხვა თუარაფერი რა :D
    ფანი [?]
    #95 3 მაისი 2021 01:10
    0
    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: ♛BaRcElOnA♛
    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: ♛BaRcElOnA♛
    ციტატა: Nini
    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: Nini
    ციტატა: MALUMA
    პრიკოლი: 65 წუთზე შტეგენმა ყვითელი მიიღო დროის გაყვანის გამო! ამაზე გამო***ბული მეკარე მეორე რთული სანახავია 💩😂

    აუ შენ ოღონდ ტერ შტეგენმა შეცდომა დაუშვას და ძალიან ბედნიერი ხარ იმ დღეს ვითომ სხვა უშეცდომო იყოს.

    კი არ მიხარია უბრალოდ ისეთი რამ გააკეთა რომ მაგას ლა ლიგის ჭ კლასის გუნდის მეკარეც მაგალითად ეიბარის არ იზამს xD

    სამაგიეროდ ტერ შტეგენის შემთხვევაში სიტყვით გამოსვლა არ გავიწყდება და გეშლება.

    ტერ შტეგენია ერთადერთი (მესის შემდეგ)ვისაც ყველაზე ნაკლებად გააკრიტიკებ არვიცი მეც ბევრჯერ შემხვედრია შენი კომენტარი სადაც მაგრა დაგიჯვია ხოდა რამე დაგიშავა თუ როჟაზე არ მოგწონს? მშვენიერი ბიჭია წესით როჟის გამო არ უნდა დაგეწუნებია :დდდდდდდ ხოდა ხუმრობა იქეთ იყოს და თუ მართლა ფეხბურთს უყურებ და არა მარტო ბარსას თამაშებს აიი რა პონტში ლანძღავ ამბიჭს???? სეზონის საუკეთესო სეივებს აკეთებს ტიპი და ისეთ ბურთებს იღებს რო რავიი აი მკვდარბურთებს და ეგ ადამიანი ბარსას ისტორიაში საუკეთესო მეკარედაც კი შეიძლება შეირაცხოს ნუ ვალდესს მე ბევრად მირჩევნია და აი სხვები ნაღდად არ ვიცი არ მინახავს და არც დავინტერესებულვარ ანუ შეიძლება ვინმე არის :დ მაგრამ ეგ ადამიანი არის საოცრება და ეს ფაქტია და ძაან ბევრჯერ დაამტკიცა აი ყვითელის გამო გამოკიდება კიდე არასწორიაა ეგრე არც მესის საქციელი იყო ბევრჯერ სწორი შეიძლება მაგრამ ეგ არ აკნინებს მესის და არვიცი ძაან მიკვირს უბრალოდ აი რატოო რადაგიშავა :დ

    ვისთან იღებს მაგარ ბურთებს ლა ლიგის ჭ კლასის გუნდებთან? უესკასზტან ეიბართან ვაიადოლიდთან ოსასუნასთან ალავესთან? ფეხებზე არ მკიდია მაგის სეივები უმნიშვნელო მატჩებში სადაც ასაღები იყო იქ ვერ იღებს 6 წელია უკვე!

    რომელი უმნიშვნელოვანესი ბურთი არ აიღოოო ?????? ატლეტიკოსთან 2016 წელს საერთოდ არაფერს შუაში არ იყო ტერ შტეგენი 1/4 ფინალში რო გამოგვაგდეს მერეეეე მეორეწელს 2017 შიი პესეჟეს განმეორებითში რა ბურთები აიღო ძმურად უყურე თამაშს ???? რომ არა ტერ შტეგენი არშედგებოდა ეგ ქამბექიი მერე იუვესთანაც არაფერი მაგის დანაშაული არ იყო 2018 წელს რომასთან რავიი აი პირველი თამაში ისე მარტივად მოუგო რომას ბარსამ შემეცოდაა უბრალოდ და განმეორებითზე ტერ შტეგენმა კიარა გუნდმა ჩაიჯვააა მანდაც 2019 წელს ლივერპულთან კუთხური ძაან სწრაფად მოაწოდა არნოლდმა და დიდად არ არის და საერთოდაც მაგ თამაშში ყველაზე ნაკლებად ეგ არის დამნაშავე უბრალოდ გუნდი რა საზიზღარ ფეხბურთს თამაშობდა უყურე მაინც ? 2020 ში ბაიერნთან მთელი ბარსელონა იხმარეს მაგის ჩათვლით და ეგ ყველას ბრალი იყო და პესეჟესთან კიდევ რავი მეკარეა ნუ მესი ხოარ არის ? და უესკები და ეიბარებიო რო იძახი ერთი ჩაუჯექი ძმაო ლა ლიგას და რაბურთები გადის და ვინების კარში ნახე კურტუას რა ბურთი აყლაპეს 2 თვის უკან ეგეც ნახე და ზოგადად ლა ლიგის გუნდებს ეგრე ყურში ნუ კიდებ ხელს ბუნებრივია ფეხბურთელს ლალიგის გუნდებთან უფრო მეტი სეივი რომ

    ატლეტიკოსთან პირველი გოლი გაიხსენე კამპ ნოუზე დირკაში გაუტანეს როგორც გრანადას ფორვარდმა ხუთშაბათს მეკარეს დირკა რომ გაგდის გოლი არის მეკარის ბრალი სულ რომ 5 მეტრიდან გირტყამდეს! კურტუას რომ დავცინოდით ადრე გახსოვთ დირკაში რომ უტანდა ყცელა ახლა შტეგენია მაგ სიტუაციაში xD

    შენ თუ ძმაო ეგრე გამოკიდება იცი და საღოლ :დდდ კასილასს ობლაკს ნოიერს ალისონს დე ხეას კურტუას ბუფონს!! და კიდევ უამრავ მაღალი დონის მეკარეს შეცდომებიაქვს ნაშვები ნუ რავი :დდ ალისონმა ლანგრით მიართვა სიტის ამსეზონში მოგება ისეთები აკეთა ხოდა ლივერპულმა რა ქნას ადგეს და გაყიდოს? რაა ლოგიკაა ძმაოო ყველა უშვებს შეცდომებს საბედისწერო შეცდომა ნამდვილად არ დაუშვია მაგ კაცს და რახან ატლეტიკოსთან თამაში გაიხსენე მაგ სეზონში გუნდი გადაიწვააა ფიზიკურად არ ყავდა ბარსას სათადარიგოთა ხალხი!ტიპებს სკამზე მუნირები სანდრო რამირეზები და მატიეუები ესვათ და იმ სეზონში 1/4 ფინალში გადაიწვა გუნდი !! ფიზიკურად ვეღარ გაქაჩეს და რავი ძმაოო ტერ შტეგენის ბრალი მანდ არაფერია :დდ კიბატონო შეცდომა მესმის დაუშვა მაგრამ ყველა ნაკლები დამნაშავე მაინც ეგ არის
    ფანი [?]
    #94 3 მაისი 2021 01:07
    1
    შტეგენმა დროის გაყვანის მიზნით მიიღო ყვითელიო 65 წუთზეო😏😏😏 მაგარი ტეხავს ბევრი ფლეშკორეზე უყურებს თამაშს... მსაჯს მიაგინა გამზრდელიდა მისცა ყვითელი გაბრაზებულზე..
    საიდან მოგაქვთ ბიჭო ასეთი აზრები სირცხვილია პროსტა სახალხოდ იბაზრეთ ეგეთები და უბანი რომ უბანია ყველას დასაცინი გახდები მაგრამ როცა ნამუსიც არ სუფევს ადამიანში რაუნდა მოსთხოვო ეგეთებს
    წევრი [?]
    #93 3 მაისი 2021 01:07
    1
    🙂 ტერშტეგენს შეეძლო.მეორე გოლის აღება და ვაფშეტა ყველაზე სუსტი წერტილია ამ ფორრმაციის ბარსაში მესისთან ერთად)) ბრაიდვეიტზე უნდა გაკეთდეეს აქცენტი ბევრი გოლი გაიტანოს ბარსამ😐🙂
    ფანი [?]
    #92 3 მაისი 2021 01:06
    1
    ციტატა: Diana
    MALUMA,
    ანუ გამოდის მეკარემ აბსოლუტურად ყველა უნდა აიღოს ? ტიპმა ძაან მაგრად დაარტყა , ელემენტარული ის მაინც უნდა იცოდე მეკარის ავ-კარგობა გატანილი გოლებით კი არა მისი აღებულებით ფასდება , ვსო დავამთავრე , მიკერძოებულობსაც საზღვარი აქვს , საღ აზრს შენთან არაფერი ესაქმება

    მაინც ვერ გავაგებინებთ და შევეშვათ,იფიქროს რომ ტერ შტეგენია ბრალში,მაინც ყველა ხედავს სიმართლეს რა და როგორ.
    გულშემატკივარი [?]
    #91 3 მაისი 2021 01:05
    1
    პირველი ტაიმის მერე არც მეგონა რო მოვიგებდით ხუთი ბურთის გატანას მითუმეტეს ვერ წარმოვიდგენდი. მოწინააღმდეგე ორ ეშელონად რო დგას დაცვაში არც გარემარბი გვყავს და არც განაპირა მცველი ერთი ერთზე კაცი რო მოატყუოს და დაცვა გაწელოს (მესი კაი ხანია გარემარბი აღარაა) არც ცხრიანი ჩაწოდებებზე რო იყოს სახიფათო (დე იონგის შერბენები არაა საკმარისი) და არც ვინმე საჯარიმოს გარედან რო გაისვრის ზუსტად და ძლიერად თუნდაც რიკოშეტის ან არეკვლილ ბურთზე დამატების იმედად ამ გუნდს მწვერვალზე ისევ ასვლა არ შეუძლია გაძლიერების გარეშე
    Culé [?]
    #90 3 მაისი 2021 01:05
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: Nini
    ციტატა: Diana
    MALUMA,
    2006 წლიდან რომ უყურებ , დაცვას ვერ ამჩნევ ?! მარა რას შეამჩნევ რაც არ გვყავს, 90% მაგ ჰეთ-რიქების და დუბლების არის დაცვის ბრალი , მარკის ბრალი ყველაზე მწირეა

    მაგას ვამტკიცებ რომ დაცვაა ჯერ ბრალში და სულ ბოლოს მეკარე.

    8 გოლს მეკარე რომ გაუშვებს ვერ იტყვი რომ ყველა გოლი მცველების ბრალია ლივერპულის მეოთხე გოლზე რას უტყვი ენფლიდზე ეს ვითომ მეკარე კედელს რომ აყენებდა და ამ დროს ბურთი კარებში იყო?

    ბიჭო რვავე გოლი ორი მეტრიდან დაურტყეს და ვისი ბრალია აბა მცველების თუ არა ლივერპულთან ბოლო გოლის დროსაც უმტიტიმ ჭამა უყურადღებოდ რო იყო რეებს ბოდიალობ

    შენ იცი გრანადასთან თამაშის წინ MALUMA-მ მაგ თამაშს (გრანადასთან) 100% -ით ვიგებთო ! თუ გინდათ ჩემი კომენტარი დასქრინეთო !! laughing laughing