ბარსელონა-ჟიმნასტიკი 3-1

  • 12-09-2020, 09:44
  • ბარსელონა-ჟიმნასტიკი 3-1

      ბარსელონა ჟიმნასტიკი
    ნეტუ, ს. რობერტო, პიკე, ლანგლე, ალბა, ბუსკეტსი, პედრი, ალენია, მესი, გრიზმანი, დემბელე  
    პენია, არაუხო, ბრეითუეიტი, ფეიშასი, კოუტინიო, კუენკა, დე იონგი, დე ლა ფუენტე, ფირპო, მირანდა, მორიბა, პუჩი, სემედუ, ტრინკაუ  
    რონალდ კუმანი ტონი სელიგრატი
    1-0 დემბელე 6, 2-0 გრიზმანი 17, 2-1 ბონილია 31, 3-1 კოუტინიო 51

    ნეტუ - პენია 46
    ს. რობერტო - სემედუ 46
    პიკე - არაუხო 46
    ლანგლე - კუენკა 46
    ალბა - ფირპო 46
    ბუსკეტსი - დე იონგი 46
    პედრი - პუჩი 46
    ალენია - კოუტინიო 46
    მესი - ტრინკაუ 46
    გრიზმანი - ბრეითუეიტი 46
    დემბელე - დე ლა ფუენტე 46

     
       
    იოჰან კრუიფი
     
    ანსუ ფატი  

    SporTV.ws

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ჟიმნასტიკი
    კომენტარები [ 156 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    12 სექტემბერი 2020 23:18

    ციტატა: shu1987
    ლენგლე და სემედუ მოაცილონ სასტარტოს სკამზე ისხდნენ ჯანდაბას, ორივე უნიჭო და უფანტაზიო ხეები არიან, პიკეს ნორმალური მეწყვილე და კი გაქაჩავს თავზე მაინც ყველას ჯობია გუნდში, ნუ კუენკაც კაი ბიჭია და უნდა დააწინაურონ , მე ტოდიბო-არაუხოს წყვილი მაინტერესებდა თუმცა არაო კუმანმა და .... ალბამ უნდა მოიხოდოს თუარადა ხეხოს სკამი ფირპო მოხოდილია და ასე კი იქნება ძირითადში... წინ ფატი იფრენს .. ტრინკაო კი ვნახედ... დემბელემ მინდა რომ დორტმუნდში რაც იყო ის მაინც იყოს მეტს არ ვითხოვ ნუ ტიპი ლაზარეთშია საუკუნეა და ჯერ ადრეა მაგის ფორმაზე საუბარი იმედია არ დაიმტრევა და გაიხსნება ბოლომდე...პედრიც კლასნია კაი პასის კულტურა აქვს ჭკვიანია .. პუჩი ძრავია ტიპი არ ჩერდება იბრძვის და ყველა მომენტს ბოლომდე მიყვება ნუ საიმედოა მაგარი... დეიონგი ოქროს ბიჭია მთავარია ბოლომდე გაიხსნას... აი ამ სასტავს (ნუ ვინც იყო დღეს) პლიუს ერთი კიდე სასწაული ბიჭი "ილაიშ მორიბას" სახით მგელია ტიპი არის იდეალურიი...ჯერ ეს ბიჭები კიდე დაღვინდებიან მეტი გამოცდილება პლიუს დაიხვეწებიან უფრო და დიდი მომავალი აქვთ ასე რომ ბარსას მზე ისევ იკაშკაშებს ბერნაბეუს თავზე...

    ეს ტოდიბო არაუხო ერთად დაყენება რანაირად გინდა ორივე მარჯვენა მხრის ცენტრალური მცველია

    2
    გასულია
    shu1987 ფანი [?]

    12 სექტემბერი 2020 23:10

    ლენგლე და სემედუ მოაცილონ სასტარტოს სკამზე ისხდნენ ჯანდაბას, ორივე უნიჭო და უფანტაზიო ხეები არიან, პიკეს ნორმალური მეწყვილე და კი გაქაჩავს თავზე მაინც ყველას ჯობია გუნდში, ნუ კუენკაც კაი ბიჭია და უნდა დააწინაურონ , მე ტოდიბო-არაუხოს წყვილი მაინტერესებდა თუმცა არაო კუმანმა და .... ალბამ უნდა მოიხოდოს თუარადა ხეხოს სკამი ფირპო მოხოდილია და ასე კი იქნება ძირითადში... წინ ფატი იფრენს .. ტრინკაო კი ვნახედ... დემბელემ მინდა რომ დორტმუნდში რაც იყო ის მაინც იყოს მეტს არ ვითხოვ ნუ ტიპი ლაზარეთშია საუკუნეა და ჯერ ადრეა მაგის ფორმაზე საუბარი იმედია არ დაიმტრევა და გაიხსნება ბოლომდე...პედრიც კლასნია კაი პასის კულტურა აქვს ჭკვიანია .. პუჩი ძრავია ტიპი არ ჩერდება იბრძვის და ყველა მომენტს ბოლომდე მიყვება ნუ საიმედოა მაგარი... დეიონგი ოქროს ბიჭია მთავარია ბოლომდე გაიხსნას... აი ამ სასტავს (ნუ ვინც იყო დღეს) პლიუს ერთი კიდე სასწაული ბიჭი "ილაიშ მორიბას" სახით მგელია ტიპი არის იდეალურიი...ჯერ ეს ბიჭები კიდე დაღვინდებიან მეტი გამოცდილება პლიუს დაიხვეწებიან უფრო და დიდი მომავალი აქვთ ასე რომ ბარსას მზე ისევ იკაშკაშებს ბერნაბეუს თავზე...

    4
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    12 სექტემბერი 2020 23:05

    მოკლედ ერთად ერთი ერთი კარგი მცველი და ერთი მარჯვენა მცველი იყიდონ და მეტი არავინაა საჭირო. არც დეპაი და არც ვეინალდუმი. ეს დელაფუენტე ზალიან მოძრავი და მობილური ბიჭია და არც ტექნიკას უჩივის. აგი ბრეით ვეიტი კიდე ვაჩუქოთ ვინმეს, სადაც ვიდალი, რაკეტა და სუარესს ვჩუქნით ამის გაყიდვა უკვე გრეხია

    9
    გასულია
    carles puyol 5 გულშემატკივარი [?]

    12 სექტემბერი 2020 23:03

    არაუხო,პედრი,პუჩი,ტრინკაო ბრაავოოოოო👏👏👏.ამათ კიდე პლიუს დეიონგი ფატი ტოდიბო.ძალიან კარგი ახალგაზრდები გვყავს და იმედია შევინარჩუნებთ ყველას და პლიუს ემერსონსაც თუ მოიყვანებენ კაი იქნება.

    9
    --------------------
    კულე სამუდამოდ
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    12 სექტემბერი 2020 23:01

    ვა დე ლაფუენტეც მშვენიერი იყო, ზამენისთვის ბარე ორს ჯობს, ნუ ტრინკაო ისედაც ვიცოდი და ეჭვიც არ მეპაებოდა. დაცვის ბიჭებმა სასიამოვნოდ გამაოცეს,არაუხოც ვიცოდი პრინციპში მაგრამ მაინც. აი რიკი პუჩი კი ნამდვილი გუნდის ძრავი გახდება

    6
    გასულია
    forca barcA წევრი [?]

    12 სექტემბერი 2020 23:00

    მოკლედ მეორე ტაიმიში დაცვა ბევრად უკეთესი იყო, პრესინგს ვთამაშობთ დედისმტyვნელს,ტრინკაუ სასწაულია, ბურთი გვიჭირავს პასტაიანად, მესი დადიოდა.

    5
    გასულია
    shu1987 ფანი [?]

    12 სექტემბერი 2020 23:00

    ახალგაზრდებმა დაგლიჯეს საღოლ ნორმალური თამასი ითამაშეს ამხანაგური იყო მაინც და გაფრთხილებული იქნებოდნენ ტრანვებისგან თავი დაიძღვიეთო, აი ტრინკაო როცა იყიდა ბარსამ რად უნდოდათო აქ ბევრი წერდა და ჩემი კომენტარები გაიხსენედ მეიმედება მაგარი ბიჭიათქო და არაა კლასნი... მხოლოდ სემედუმ და ბრაიტვეიტმა დატოვეს ცუდი შთაბეჭდილება ნუ ბრაიტვეიტი არცაა ძირითადის და სკამს ხეხავს აი სემედუ გუარდიოლაც რომ მოსულიყო საფეხბურთო ინტელექტი აქვს დაბალი ტიპს უნიჭოა და ჰა თუ გინდა სარი თხარე... ემერსონია მოსაყვანი აუცილებლად დესტს არ ყიდულობენ და ემერსონი თუ ეგრევე არა თანდათან ჩაჯდება სასტარტოში...

    2
    გასულია
    grizmann ფანი [?]

    12 სექტემბერი 2020 23:00

    გოლები იმათმა გაიტანეს ვისაც ყველაზე მეტად ჭირდებოდათ სამივეს ძალიან ბევრი აქვთ დასამტკიცებელი

    7
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    12 სექტემბერი 2020 22:55

    ეს დაცვა თუარ მირჩევნოდეს იმას პირველ ტაიმში რაც იყო პიკე და ლენგლე ერთად არიან სრული კოშმარი
    მეორე ტაიმში ძაან კაი იყო ძაან კაი ახალგაზრდები ყავს ბარსას და უნდა მიხედონ

    13
    გასულია
    ana anukii ფანი [?]

    12 სექტემბერი 2020 22:55

    დაცვას მიხედონ თუ უნდათ გუნდი რაღაცას დაემსგავსოს...

    3
    გასულია
    ousmane dembele 11 წევრი [?]

    12 სექტემბერი 2020 22:55

    ა ბიჯო გაცინებული ვნახე ბარსას მწვრთნელი

    6
    გასულია
    rivaldo80 ფანი [?]

    12 სექტემბერი 2020 22:55

    ტრინკაოოო არის სასწაულიი

    5
    გასულია
    ousmane dembele 11 წევრი [?]

    12 სექტემბერი 2020 22:54

    ტრინქაო მატჩის საუკეთესო

    6
    გასულია
    shu1987 ფანი [?]

    12 სექტემბერი 2020 22:53

    სემედუს სამკლაური ვინც მიცა იმის..... ტიპი ჩამოსხმაა რა პირველი გუნდის წევრია უკვე რახანია და ხიმნასტიკთან რა პოზიციურ შეცდომებსაც უშვებს დიდ გუნდებთან ბავარიის მაგალითიც საკმარისია... გასაყიდია აბა რაა უნიჭო უფანტაზიო პასი მაგას არ უვარგა და დარტყმა (ალვესი თემა იყო) ერთი დარბოდა და ისიც დევისმა ჩაისვა...ამას ემერსონიც ჯობია და 19 წლის დესტი ხო საერთოდ..

    6
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    12 სექტემბერი 2020 22:52

    პუჩი არი ძალიან ტექნიკური და ამ კოუტინიოს გულიზე დრო თუ მოაკლეს რავიცი კუმანზეც დავკარგავ შთაბეჭდილებას

    1
    გასულია
    ousmane dembele 11 წევრი [?]

    12 სექტემბერი 2020 22:49

    ეს მელოტი პეპე გაუშვან და ტრინქაო დააწინაურონ

    3
    გასულია
    ana anukii ფანი [?]

    12 სექტემბერი 2020 22:49

    რა აუღო👍🏻👍🏻

    რა ვერ გაიტანა :/

    1
    გასულია
    ousmane dembele 11 წევრი [?]

    12 სექტემბერი 2020 22:48

    დე იონგს მგონი კარიერის საუკეთესო მატჩი აქვს ბარსაში

    1
    გასულია
    becool ფანი [?]

    12 სექტემბერი 2020 22:48

    სემედუ არ გაუშვან,
    ზოგჯერ ცუდად თამაშობს ხოლმე, მაგრამ დარჩეს მაინც. კუმანმა შეიძლება ჩააყენოს ფორმაში .

    1
    გასულია
    shu1987 ფანი [?]

    12 სექტემბერი 2020 22:47

    აი რიკი პუჩის ყველაზე მეტად მომწონს ტიპი სულ მოტივირებულია და მომენტს არ ეთიშება ბოლომდე იბრძვის, არაუხო კაი ტიპია და ეს კუენკაც კაი ბიჭი ყოფილა საღოლ ამ ლენგლეს ნაცვლად იმედია არაუხოს ათამაშებს კუმანი...

    აი ბრეიტვაიტი არის ზედმეტი ერთი პატარა ბიჭი ფატის სახით ამ კამანდას წინ კამფეტ...

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge